Vaxholms församling

Vaxholms församling är en skärgårdsförsamling med ca 8000 tillhöriga. I församlingen finns en kyrka, Vaxholms kyrka och Resarö kapell. I församlingen finns: • Barn och vuxenkörer • Gudstjänster • Konserter • Dopfest • Skolkyrka • Ungdomsgrupper • Konfirmation • Vigslar • Föredrag • Dop • Retreater • Öppen förskola • Babyrytmik• Hembesök • Gudstjänster på äldreboenden • Mötesplats Kazam • Babymassage • Minior och Juniorgrupper/Kyrkkidz • SKUV/SKUR, Svenska kyrkans unga i Vaxholm • Begravningar • Ledarutbildning • Lunchmusik • Musik i sommarkväll • Bibelstudiegrupper • Sorgegrupper • Själavårdssamtal • Föräldrautbildning • Internationell hjälpverksamhet • Läger • Mötesplatser för daglediga • Loppis.